So lately, I've been wonderin
最近,我一直在想

Who will be there to take my place
誰會取代我的位置

When I'm gone, you'll need love
因為當我離開時你將需要愛

To light the shadows on your face
來照亮失望的臉龐

If a great wave should fall
如果大浪即將襲來

It would fall upon us all
它會降臨在我倆身上

And between the sand and stone
在無情的砂粒與石頭之間

Could you make it on your own
你能獨自生活嗎

If I could, then I would
如果我可以,那麼我一定會

I'll go wherever you will go
我將跟隨你到天涯海角

Way up high or down low
戀上你,無論到哪裡

I'll go wherever you will go
我將跟隨你到天涯海角

And maybe, I'll find out
也許,有天我會發現

The way to make it back someday
能夠令你回心轉意的方法

To watch you, to guide you
看著你,引領你

Through the darkest of your days
走過人生的黑暗時刻

If a great wave should fall
如果大浪即將襲來

It would fall upon us all
它會降臨在我倆身上

Well I hope there's someone out there
我希望那兒有個人

Who can bring me back to you
能夠將我帶回你的身邊

If I could, then I would
如果我可以,那麼我一定會

I'll go wherever you will go
我將跟隨你到天涯海角

Way up high or down low
戀上你,無論到哪裡

I'll go wherever you will go
我將跟隨你到天涯海角

Runaway with my heart
和你的心一起遠走高飛

Runaway with my hope
和我的希望一起遠走高飛

Runaway with my love
和我的愛一起遠走高飛

I know now, just quite how
我現在終於清楚明白

My life and love might still go on
我的生命與愛還有延續的可能

In your heart and your mind
在你的心裡

I'll stay with you for all of time
我將會伴著你直到永遠

If I could, then I would
如果我可以,那麼我一定會

I'll go wherever you will go
我將跟隨你到天涯海角

Way up high or down low
戀上你,無論到哪裡

I'll go wherever you will go
我將跟隨你到天涯海角

If I could turn back time
如果我能令時光倒流

I'll go wherever you will go
我將跟隨你到天涯海角

If I could make you mine
如果我能擁有你

I'll go wherever you will go
我將跟隨你到天涯海角

I'll go wherever you will go
我將跟隨你到天涯海角

arrow
arrow
    全站熱搜

    rokeykimo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()